1. A felszállás lehetőség, a leszállás kényszer.
2. A botkormányt előretolva allattunk a házak mérete nő, hátrahúzva pedig csökken. Huzamosan hátrahúzva tartva a kormányt a házak ismét nőni kezdenek
3. A repülés nem veszélyes. De a lezuhanás igen.
4. Sokkal jobb lent lenni a földön és azt kívánni, hogy bárcsak fent lennénk, mint fordítva.
5. Egy repülőgépen csak akkor feleslegesen ok az üzemanyag, ha az lángra kap.
6. A gép orrán lévő légcsavar azért van, hogy a pilótát lehűtse. Ha az leáll, a pilóta egyből izzadni kezd.
7. Bizonytalan helyzetben tartsd a repülési magasságot. Az éggel még soha senki nem ütközött.
8. "Jó" leszállásnak nevezzük azt, amikor a saját lábunkon hagyjuk el a gépet. "Nagyszerű" leszállásnak hívjuk azt, amely után a gép ismét használható.
9. Azt, hogy kerekekkel felfelé szálltál le, csak onnan veszed észre, hogy csak teljes gázzal jutsz el a rámpáig.
10. A túlélés esélye fordítottan arányos a leszállási szöggel. Minél meredekebb szögben száll le a gép, annál kisebb a túélés esélye és fordítva.
Schubert-park, Zselíz
Get the flash player here: http://www.adobe.com/flashplayer
Napoleon Boulevard
Üdvözöllek a blogomban!
Erről a blogról elérhető, jogvédelem alatt álló letöltések csak a már tulajdonban lévő alkalmazás vagy file bisztonságimásolatként való letöltése engedélyezett!
Némelyik bejegyzésemhez gondolom nagykorúság szükségeltetik. Ezért a nem nagykorúak ezeket a bejegyzéseket ne olvassák!
Keresés ebben a blogban
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése